Sipariş Durumunda İptal Talebi

RosaDivano Mobilya’da oluşturduğunuz siparişinizi iptal etmek için iptal nedeninizi belirterek ilgili sipariş numarası ile birlikte talebinizi info@RosaDivanomobilya.com.tr adresine iletebilirsiniz. Kargo Aşamasında İptal Talebi Eğer siparişinizin durumu kargo aşamasındaysa, siparişiniz iptal edilememektedir. Bu durumda kargo size ulaştıktan sonra fatura üzerindeki iade bölümünü doldurup, orijinal faturasını (faturanın olmadığı durumlarda, sevk irsaliyesini) ürüne ekleyerek, iade koşullarına uygun şekilde iade edebilirsiniz. Hasarlı/Kusurlu Ürün Teslimatı Önemli Uyarı: www.RosaDivanomobilya.com.tr‘dan verdiğiiniz siparişleri kargo görevlisinden teslim alırken paketi açıp ürünleri kontrol ediniz. Paket içerisindeki ürünler hasar görmüş, deforme olmuşsa teslim tutanağını imzalamayanız. Aynı kargo görevlisine “Durum Tespit Tutanağı” tutturarak ve karşılıklı imza altına alarak paketi teslim almadan bize iade gönderiniz. (Teslim alındıktan sonra bildirilen hasar durumlarındaRosaDivano Mobilya Dekorasyon Sanayi Ticaret Limited Şirketi sorumluluk kabul etmeyecektir.) Siparişiniz birden fazla üründen oluşuyor ve ürünlerden bir ya da birkaçı hasarlı ise sorunsuz olan ürünleri teslim alınız, hasarlı olan ürün/ürünler için ise kargo görevlisine “Durum Tespit Tutanağı” hazırlattırıp tarafımıza iade olarak gönderiniz ve konuyla ilgili info@RosaDivanomobilya.com adresine e-mail gönderiniz. Yanlış Ürün Teslimatı Yanlış ürün teslimatı durumunda ürünleri karşı ödemeli olarak iade edebilirsiniz. Cayma Hakkını Kullanma Cayma Hakkınızı kullanabilmeniz için teslim tarihinden itibaren 14 gün içinde cayma hakkını kullanarak ürünü iade etmek istediğinizi tarafımıza bildirmeniz ve siparişinizi iade etmeniz gerekmektedir. İade Koşulları İadeniz, RosaDivano Mobilya Mesafeli Satış Sözleşmesi’nde yer alan Madde 14’deki Cayma Hakkı ve Madde 15’deki Cayma Hakkı Kullanılamayacak Ürünler şartlarına uygun olmalıdır. (Bkz. RosaDivanomobilya.com – Mesafeli Satış Sözleşmesi) Ürünlerin yasal iade süresi teslim tarihinden itibaren 14 gündür. İade edilecek ürünlerin tüm aksesuar ve ambalaj malzemeleriyle eksiksiz şekilde ve ürünün orijinal faturası ile birlikte gönderilmesi gereklidir. Faturasız iadeler kabul edilmemektedir. İade Şekli İadeler mutlak surette orjinal kutu/ambalajı ve faturası ile birlikte yapılmalıdır. Bütün standart aksesuarları hasarsız ve tam olarak orijinal paketleri ile birlikte gönderilmelidir. Hediye verilen promosyonlu, kampanyalı ürünler de orijinal paketleri ile birlikte gönderilmelidir. İade edeceğiniz ürünü mutlaka size teslim edildiği şekilde ambalajlı olarak paketleyerek, orjinal kutusu ve aynı zamanda RosaDivano Mobilya kolisine koyarak iade etmeniz gerekmektedir. Orjinal ambalajında olmayan ya da ambalajı yetersiz olan ürünler RosaDivano Mobilya Dekorasyon Sanayi Ticaret Limited Şirketi tarafından kabul edilmeyecek ve kargo tarafından da teslim alınmayacaktır. Önemli Uyarı: Kargo firması tarafından paketleme yapılmamaktadır. İade göndereceğiniz ürünün sizin tarafınızdan paketlenerek kargo görevlisine teslim edilmesi gerekmektedir. İade Süreci İade işlemlerinin yapılabilmesi için tarafınıza göndermiş olduğumuz orijinal faturanın (faturanın olmadığı durumlarda, sevk irsaliyesinin) iade bölümündeki bilgilerin eksiksiz olarak doldurulması ve imzalandıktan sonra tarafımıza ürün ile birlikte geri gönderilmesi gerekmektedir. İade ettiğiniz ürün elimize ulaştıktan sonra, öncelikle RosaDivano Mobilya Satış Sonrası Hizmet Uzmanları tarafından incelenecek, yukarıda belirtilen şartlara uygun ise iade işlemi başlatılacaktır. İade onaylandığında, ürün ücreti yasal süre olan 10 gün içerisinde tarafınıza iade edilecektir. Bu süre RosaDivano Mobilya’nın iade ettiğiniz ürünü teslim almasıyla başlar. İade edilen siparişte indirim kuponu, hediye çeki gibi promosyonlardan faydalandıysanız, ücret iadeniz ilgili promosyonun kullanım şartları göz önünde bulundurularak hesaplanır ve tarafınıza ödenir. Kusurlu ürün iadelerinde, söz konusu kusur kullanımdan kaynaklanmıyorsa talebinize bağlı olarak ürününüz yenisi ile değiştirilecek ya da ürün bedeli tarafınıza iade edilecektir. Kusurlu olduğu gerekçesiyle yapılan ürün iadelerinde, üründe kullanımdan doğan bir kusur varsa ya da kalite kontrol uzmanlarınca yapılan tetkiklerde ürünün ayıplı/kusurlu olmadığı tespit edilirse, iade kabul edilmeyerek tarafınıza geri gönderilecektir. İade Edilemeyecek Ürünler Niteliği itibarıyla iade edilemeyecek ürünler, Teslimat/İade bilgisinde iade edilemeyeceği belirtilen ürünler, tek kullanımlık ürünler, kopyalanabilir yazılım ve programlar, hızlı bozulan veya son kullanım tarihi geçen ürünler ve özel tasarım mobilyalar için cayma hakkı kullanılamaz.edecek; ezik, kırık, ambalajı yırtılmış vb. hasarlı ve ayıplı mal/hizmeti kargo şirketinden teslim almayacaktır. Teslim alınan mal/hizmetin hasarsız ve sağlam olduğu kabul edilecektir. Teslimden sonra mal/hizmetin özenle korunması borcu, alıcıya aittir. Cayma hakkı kullanılacaksa mal/hizmet kullanılmamalıdır. Fatura iade edilmelidir. Mal/hizmetin tesliminden sonra alıcıya ait kredi kartının alıcının kusurundan kaynaklanmayan bir şekilde yetkisiz kişilerce haksız veya hukuka aykırı olarak kullanılması nedeni ile ilgili banka veya finans kuruluşunun mal/hizmet bedelini satıcıya ödememesi halinde, Alıcı kendisine teslim edilmiş olması kaydıyla mal/hizmeti 3 (Üç) gün içinde satıcıya göndermekle yükümlüdür. Bu takdirde teslimat giderleri alıcıya aittir. 

MADDE 7 – SATICININ BEYAN VE TAAHHÜTLERI: Satıcı, sözleşme konusu mal/hizmetin sağlam, eksiksiz, siparişte belirtilen niteliklere uygun ve varsa garanti belgeleri ve kullanım kılavuzları ile teslim edilmesinden sorumludur. Sözleşme konusu mal/hizmet, alıcıdan başka bir kişi/kuruluşa teslim edilecek ise, teslim edilecek kişi/kuruluşun teslimatı kabul etmemesinden satıcı sorumlu tutulamaz. Satıcı, cayma beyanının kendisine ulaşmasından sonra 10 (on) gün içinde mal/hizmet bedelini, varsa kıymetli evrakı iade eder. Mal/hizmeti 20 (yirmi) gün içinde iade alir. Haklı gerekçelerle satıcı, sözleşmedeki ifa süresi dolmadan alıcıya eşit kalite ve fiyatta tedarik edebilir. Satıcı mal/hizmetin ifasının imkânsızlaştığını düşünüyorsa, sözleşmenin ifa süresi dolmadan alıcıya bildirir. Ödenen bedel ve varsa belgeler 10 (on) gün içinde iade edilir. Garanti belgesi ile satılan mal/hizmetlerden olan veya olmayan mal/hizmetlerden arızalı veya bozuk olan mal/hizmetler, garanti şartları içinde gerekli onarımın yapılması için satıcıya gönderilebilir, bu takdirde teslimat giderleri satıcı tarafından karşılanacaktır. 

MADDE 8 – SÖZLEŞMEYE KONU MAL/HİZMETİN ÖZELLİKLERİ: Mal/hizmetin cinsi ve türü, miktarı, marka/modeli, rengi ve tüm vergiler dâhil satış bedeli www.RosaDivanomobilya.com.tr adlı web sitesindeki mal/hizmet tanıtım sayfasında yer alan bilgilerde ve iş bu sözleşmenin ayrılmaz parçası sayılan faturada belirtildiği gibidir. 

MADDE 9 – MAL/HİZMETİN PEŞİN FİYATİ: Mal/hizmetin peşin fiyatı sipariş sonu mail atılan örnek fatura ve ürün ile birlikte müşteriye gönderilen fatura içeriğinde mevcuttur. 

MADDE 10 – VADELİ FİYAT: Mal/hizmetin satış fiyatına yapılan vadeye göre fiyatı sipariş sonu mail atılan örnek fatura ve ürün ile birlikte müşteriye gönderilen fatura içeriğinde mevcuttur. 

MADDE 11 – FAİZ: Her yıl Türkiye Cumhuriyeti Hükümetinin belirlediği faiz oranından ve her halde %30’dan fazla olamaz. Alıcı çalıştığı bankaya karşı sorumludur. 

MADDE 12 – PEŞİNAT TUTARI: Mal/hizmetin peşinat tutarı sipariş sonu mail atılan örnek fatura ve ürün ile birlikte müşteriye gönderilen fatura içeriğinde mevcuttur. 

MADDE 13 – ÖDEME PLANI: Alıcının, kredi kartı ile ve taksitle alışveriş yapması durumunda siteden seçmiş olduğu taksit biçimi geçerlidir. Taksitlendirme işlemlerinde, alıcı ile kart sahibi banka arasında imzalamış bulunan sözleşmenin ilgili hükümleri geçerlidir. Kredi kartı ödeme tarihi banka ile alıcı arasındaki sözleşme hükümlerince belirlenir. Alıcı, ayrıca bankanın gönderdiği hesap özetinden taksit sayısını ve ödemelerini takip edebilir. 

MADDE 14 – CAYMA HAKKI: Alıcı, sözleşme konusu mal/hizmetin kendisine veya gösterdiği adresteki kişi/kuruluşa tesliminden itibaren 7 (yedi) gün içinde cayma hakkını kullanabilir. Cayma hakkının kullanılması için aynı süre içinde satıcının müşteri hizmetlerine e-posta veya telefon ile bildirimde bulunulması ve mal/hizmetin 15. madde hükümleri çerçevesinde ve iş bu sözleşmenin ayrılmaz parçası olan ve www.RosaDivanomobilya.com.tr web sitesinde yayınlanmış olan önbilgiler gereğince, kullanılmamış olması şarttır. Bu hakkın kullanılması halinde, 3. kişiye veya alıcıya teslim edilen mal/hizmete ilişkin fatura aslının iadesi zorunludur. Cayma hakkına ilişkin ihbarın ulaşmasını takip eden 7 gün içinde mal/hizmet bedeli alıcıya iade edilir ve 20 (yirmi) günlük süre içinde mal/hizmet iade alınır. Fatura aslı gönderilmezse alıcıya KDV ve varsa diğer yasal yükümlülükler iade edilemez. Cayma hakkı nedeni ile iade edilen mal/hizmetin teslimat bedeli satıcı tarafından karşılanır. 

MADDE 15 – TEMERRÜD HALİ VE HUKUKİ SONUÇLARI: Alıcı, kredi kartı ile yapmış olduğu işlemlerinde temerrüde düşmesi halinde kart sahibi bankanın kendisi ile yapmış olduğu kredi kartı sözleşmesi çerçevesinde faiz ödeyecek ve bankaya karşı sorumlu olacaktır. Bu durumda ilgili banka hukuki yollara başvurabilir; doğacak masrafları ve vekalet ücretini alıcıdan talep edebilir ve her koşulda alıcının borcundan dolayı temerrüde düşmesi halinde, alıcı, borcun gecikmeli ifasından dolayı satıcının oluşan zarar ve ziyanını ödemeyi kabul eder. 

MADDE 16 – YETKİLİ MAHKEME: İş bu sözleşmeden kaynaklanabilecek ihtilaflarda, Sanayi ve Ticaret Bakanlığınca ilan edilen değere kadar Tüketici Hakem Heyetleri, belirtilen değer üstüne Tüketici Mahkemeleri; bulunamayan yerlerde Asliye Hukuk Mahkemeleri yetkilidir.